Ogłoszenie 






Yo! Są jacyś chętni do kontynuowania forum?


Dajcie znać w temacie.


Być może już wkrótce ruszymy w nowej odsłonie. Przygotujcie się więc dobrze i śledźcie forum!


Poprzedni temat «» Następny temat
Zankensoki
Autor Wiadomość
Król Dusz 


Wiek: 24
Dołączył: 15 Mar 2015
Posty: 752
Wysłany: 2015-03-21, 10:41   Zankensoki


Zankensoki

Podstawowe techniki walk Shinigami, tak zwane Cztery Drogi Shinigami. 'Zan' odnosi się do technik walki mieczem, powszechnie znanej jako Zanjutsu. 'Ken' nawiązuje do nieuzbrojonych technik walki, zwane również Hakuda. 'So' odnosi się do technik ruchomych, czyli tych typu Shunpo bądź Senka. 'Ki' oznacza Kidō, ale odnośnie Demonicznej Magii powstanie nowy temat. Wszyscy Bogowie Śmierci uczą się w Akademii podstaw każdej z dróg. W trakcie okazuje się, jakie zdolności mają potencjalni Shinigami. Jednak trening czyni mistrza, a sami zdecydujecie w czym tak naprawdę chcecie być dobrze.


Zanjutsu



Hitotsume: Nadegiri
Ta technika pozwala na precyzyjne cięcie przeciwnika z dużą siłą i prędkością. Jest trudna do opanowania. Opanować ją mogą tylko Kapitanowie ze zdolnościami Zanjutsu. Może przeciąć, dużego, wielopiętrowego przeciwnika na wysokim poziomie. Wróg może zostać zabity jednym, szybkim cięciem tak precyzyjnie, że nie jest tego świadom, póki nie zauważy rany.
Wymagania: Poziom Kapitański.


Suikawari
Technika nieco słabsza od poprzedniej. Wykonujemy cięcie swoim Zanpakutou od góry do dołu. Cios jest tak potężny, że potrafi przeciąć jakąś twardą rzecz/zbroję na pół. Uderzenie jest tak szybkie i mocne, że wytwarza mocny podmuch powietrza zaraz po cięciu.
Wymagania: Poziom Porucznika.


Agitowari
Technika bliźniacza do Suikawari. Tylko, że tym razem tniemy wroga w drugą stronę. Cięcie wyprowadzamy od boku. W ten sposób możemy przepołowić przeciwnika na dwie równe części.
Wymagania: Poziom Porucznika.


Senmaioroshi
Można powiedzieć, że jest hybrydą dwóch technik powyżej. Cięcia mieczem wykonujemy w każdą stronę, bardzo szybko. W ten sposób możemy rozciąć wroga na bardzo drobne kawałeczki. Trudna technika do opanowania. Wymaga świetnej kontroli miecza oraz niesamowitej szybkości.
Wymagania: Poziom Kapitański.


Ryōdan
Technika bardzo podobna do Nadegiri. Tym razem używamy dwóch rąk, które wyprowadzają atak mieczem od góry. Zaraz za ostrzem wędruje strumień bardzo cienkiego i ostrego Reiatsu, które tnie wroga na pół. Bardzo silna technika. Wymaga od użytkownika świetnego opanowania Zanjutsu oraz sporej ilości Reiatsu.
Wymagania: Poziom Kapitański.


Onibi
Technika, dzięki której możemy zrobić dziurę w ciele przeciwnika. Dzięki rękojeści lub końcu pochwy tworzymy silny nacisk. Siła jest tak duża, że tworzy okrągłą dziurę w ciele wroga. Technika trudna do opanowania. Tylko najlepsi z najlepszych potrafią ją opanować. Wymaga chwili podczas ataku, aby dotknąć wroga i skumulować reiatsu.
Wymagania: Poziom Generała.


Hohō



Shunpo
Prędkość jest głównym punktem tej umiejętności, ponieważ metoda charakteryzuje się, jak szybko można dotrzeć z punktu położenia A do punktu B w jak najmniejszej wykonanej ilości kroków. Technika bardzo przydatna. Uczą ją już w Akademii Shinigami, więc każdy Bożek, który opuszcza szkołę potrafią ją użyć. Oczywiście istnieją ograniczenia. Wszystko zależy od umiejętności i poziomu Shinigami. Niektórzy są na tak wysokim poziomie, że potrafią stworzyć pewnego rodzaju klony/poświaty, które mogą zmylić wroga.
Ograniczenia: Dywizjonista 2x, Oficer 3x, Porucznik 4x, Kapitan 5x, Generał 6x (na walkę).


Senka
Specjalna technika Shunpo, jej rozwinięcie, gdzie użytkownik błyskawicznie przenosi się za wroga. Bezpośredni atak trafia Saketsu (Splot Łańcucha) oraz Hakusui (Sen Duszy) w jednym uderzeniu. Ruch jest niesamowicie szybki. Przeciwnik nie jest w stanie powiedzieć, czy był atakowany od przodu czy od tyłu. Tą technikę potrafią opanować tylko najszybsi Shinigami.
Ograniczenia: Porucznik 1x, Kapitan 2x, Generał 3x (na walkę).
Wymagania: Poziom Porucznika.


Utsusemi
Najlepsza technika z zakresu Hoho. Pozwala nam na obranie tak niesamowitej szybkości, że w swoim miejscu pozostawiamy coś na wzór klona. Przeciwnik nie zdaje sobie sprawy z naszej techniki. Klon może nawet mówić i zostać rannym. Najczęściej osoba używająca Utsusemi pozostawia po sobie jakąś część garderoby.
Ograniczenia: Kapitan 1x, Generał 2x.
Wymagania: Poziom Kapitański.


Hakuda



Ikkotsu
Potężna technika, gdzie przy użyciu tylko jednej ręki jesteśmy w stanie zrobić nawet dziurę w ciele swojego przeciwnika. Dzieje się tak dzięki kumulacji sporej ilości Reiatsu w swojej pięści, która podczas ataku przeszywa ciało wroga.
Wymagania: Poziom Kapitański.


Sōkotsu
Rozszerzenie poprzedniej techniki. Ta jest znacznie potężniejsza. Używamy do ataku dwóch pięści na tej samej zasadzie - kumulacja Reiatsu w rękach. Cios jest wręcz zabójczy, może zabić jeśli odpowiednio dobrze trafimy. Atak nawet nie urywa kawałków ciała. Jest tak silny, że kruszy fragment ciała wroga. Ciężki atak do opanowania.
Wymagania: Poziom Generała.


Kazaguruma
Jest to kopnięcie z podobną pomocą reiatsu jakie miało miejsce w poprzednich atakach. Kumulujemy energię duchową w stopie i wyprowadzamy cios. Często podczas ataku, stopie towarzyszy poświata naszej energii.
Wymagania: Poziom Porucznika.


Raiōken
Bardzo silna technika, gdzie użytkownik wyprowadza setki uderzeń w bardzo krótkim czasie zadając niewyobrażalne obrażenia. Prócz siły i zdolności w walce wręcz, trzeba też posiadać niesamowitą szybkość. 'Pociski' są tak mocne, że mogą stworzyć dziury w bardzo twardych rzeczach.
Wymagania: Poziom Generała.


Oni Headpoke
Technika prosta, lecz skuteczna. Polega na wykonaniu pstryknięcia, które wyprowadza falę uderzeniową i odpycha przeciwnika na znaczną odległość. Umiejętność do nauczenia nawet przez silnych Oficerów, specjalizujących się w Hakuda.
Wymagania: Poziom Porucznika.


Gatling Jidanda
Technika słabsza niż Kazaguruma, ale także bardzo skuteczna. Wyprowadzamy cios nogą z kumulacją Reiatsu w nodze. Prosta technika, do opanowania przez Oficera.
Wymagania: Poziom Oficera.


Sandbag Beat
Coś na wzór Raioken. Tylko, że nieco słabsze. Wyprowadzamy kilka uderzeń w krótkim czasie. Można tym zniszczyć Pustego poziomu Menosa Grande. Do opanowania przez kogoś poziomu oficerskiego.
Wymagania: Poziom Kapitański.


Panty-Flash Tornado
Technika, w której użytkownik musi znajdować się do góry nogami. Dlatego przydają się tutaj zdolności zręcznościowe. Obracamy się niczym tornado, atakując swojego przeciwnika. Co lepsi, mogą naprawdę długo spędzić chodząc na rękach i atakując nogami.
Wymagania: Poziom Porucznika.


Chōhigezutsuki
Śmieszna, ale skuteczna umiejętność. Kumulujemy energię duchową w swojej głowie i wyprowadzamy cios czołem. Technika przydaje się szczególnie podczas zwarcia, kiedy nie ma w jaki sposób użyć innej części ciała.
Wymagania: Poziom Oficera.


Tesshō
Wyprowadzamy cios otwartą dłonią. W ten sposób możemy unicestwić maskę Hollowa nie używając miecza.
Wymagania: Poziom Kapitański.


Shunkō
Hybrydowa technika. Prócz znajomości Hakudy na wysokim poziomie, potrzebujemy jeszcze wysokich zdolności w posługiwaniu się Demoniczną Magią. To zaawansowana i sekretna technika, którą posługują się nieliczni. Kidou pokrywa ręce oraz nogi użytkownika. Wzmacnia się tym samym siła bojowa. Shunko może być również wystrzeliwane w stronę przeciwnika.
Wymagania: Poziom Kapitana.
    - Hanki - Zdolność, która pozwala całkowicie anulować Kidō przeciwnika, dzięki skonfrontowaniu jego ataku z Kidō o takim samym rodzaju i natężeniu, lecz o przeciwnej rotacji.
    Wymagania: Poziom Kapitana.
    - Mukyū Shunkō - Ulepszona wersja zwykłego Shunko. Tym razem objawia się pewnego rodzaju wirami powietrza, które oplatają ręce użytkownika. Podobno najlepsi nie posiadają ograniczeń związanych z utrzymaniem Mukyu. Ataki są wyprowadzane przez kontakt fizyczny. Ciosy wręcz odrzucają przeciwnika na znaczną odległość.
    Wymagania: Poziom Generała.
Ostatnio zmieniony przez Soul Queen 2015-10-30, 19:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by
phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandgrey created by spleen modified v0.3 by warna

| | | Darmowe fora | Reklama










One Piece Adventure PBF/RPG

SnM: Naruto PBF

Bleach OtherWorld







BlackButler







Vampire Knight



HogwartDream







Raashtram PBF









 photo srednibaner_zps11a36005.png















Dark Ages



FantasySekaiPBF

Regnum